من بانوی بغض ها هستم...

روز هاست غمگینم

در عکسهایم...در ترانه هایم...

در اتاقم...در زندگی...در دنیا...

صدای من وقتی تو را صدا میکند غمگین است...

و مدتهاست

در چشمانم خوابی خزیده

اما من هنوز بیدار

و چون سایه ای سرگردان

به این سو وآن سو گریزانم...

می گردم...نمی دانم به دنبال چه...شاید تسکینی...

و به تو تکیه میکنم

درحالی که دردها به من تکیه کرده اند...

نگاه نگرانت را به دنبال خودم میکشانم...

من در عمق روح تو قدم گذاشتم اما

عمق روح خودم متروکه مانده...

روزهای خوب...

امان از روزهای خوب...

 

×بغض...بغض...بغض...من بانوی بغض ها هستم...

×چندوقته دچار یک آرامش عجیب و ترسناکم...

×های بارون...بارون...فقط همین...

 

 



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت20:28---1 فروردين 1393
like

maryam
ساعت18:36---1 فروردين 1393
نه واقعا میخوام نظرتوبدون واقعا برام مهمه...
پاسخ: خو پس بذار بعدا حضوری دربارش حرف بزنیم... :]


maryam
ساعت14:39---1 فروردين 1393
نگین بنظرت نامحرم یعنی چی؟کی نامحرمه؟


پاسخ: ترجیح میدم دراین مورد سکوت کنم...


maryam
ساعت0:01---1 فروردين 1393
نه عزیزم لطف ندارم حقیقتوگفتم


پاسخ: مرسی... :)))


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت14:12---27 اسفند 1392
جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت : آهسته یادآوری شوید ، خطر ریزش اشک ...
پاسخ: ... :)


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت14:04---26 اسفند 1392
سلام...مــــــــرسي كه بهم سر زدين و حس زيباتونو واسم جا گذاشتين،واقعا ايــــــــــول وب پرمحتوا و جالبي دارين.خيلي زيباست.اميدوارم هميشه موفق باشين

بازم سر بزنين تنهامون نزارين...ممنون
پاسخ: سلام...خواهش میکنم.لطف دارین... :)


maryam
ساعت9:32---26 اسفند 1392
نوشته هات یه رنگ خاص داره که وقتی میخونمشون یه حس خاص بهم میده...نمیدونم چی توشه که اینقد منو جذب میکنه.
پاسخ: مرسی... :] مثل همیشه نسبت به من لطف داری... :)


roshanak
ساعت15:17---25 اسفند 1392
چرا عمق روحت متروکه موند؟...
پاسخ: میام تو وبت میگم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392 | 12:4 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.